FAQ

Dlaczego zapachy samochodowe to idealny gadżet reklamowy dla każdej branży?

Zawieszek samochodowych, które gwarantują przyjemny zapach, używa tak naprawdę każdy posiadacz samochodu. Gwarantują one, że we wnętrzu unosi się przyjemny aromat. Dla niektórych jest to też przyjemny akcent dodawany na koniec porządków w aucie, który sprawia, że świeżość utrzymuje się jeszcze dłużej. W związku z tym warto wykorzystać zapachy samochodowe jako gadżet reklamowy.

Czym powinien charakteryzować się gadżet reklamowy?

Gadżet reklamowy, który otrzymują obecni lub potencjalni klienci, powinien charakteryzować się przede wszystkim przydatnością. To właśnie dlatego większość firm wybiera długopisy, notatniki, kalendarze i inne przedmioty, które klienci mogą potem wykorzystać. Po pierwsze jest to miły gest. Po drugie, daje gwarancję, że klient użyje go, a nie wyrzuci krótko po otrzymaniu. Po trzecie częste używanie sprawdzi, że klient będzie pamiętał o firmie, od której go otrzymał. W związku z tym zawieszki zapachowe z nadrukiem sprawdzą się w tej roli idealnie.

Dlaczego zapachy samochodowy to dobry gadżet?

Zapachy umieszczane w autach są ciekawym pomysłem na firmowy upominek ze względu m.in. na następujące fakty:
– są oryginalnym rozwiązaniem, mniej popularnym niż długopisy i breloczki, a tym samym bardziej zaskakującym,
– obecnie większość klientów posiada samochód na własność lub użytkuje samochód rodzinny, służbowy, dlatego na pewno taka zawieszka znajdzie użytek,
– przyjemnie się kojarzą, gdyż gwarantują przyjemny zapach,
– klient będzie widział go praktycznie codziennie, podczas podróży samochodem,
– mają szanse zobaczyć go także inne osoby podróżujące z posiadaczem zawieszki.

Jak sprawić, by zawieszka stała się gadżetem?

W celu nabycia podobnych zawieszek i zapachów z własnym logo trzeba udać się do firmy, która produkuje i dystrybuuje zapachy samochodowe. Zwykle takie firmy oferują możliwość umieszczenia na nich dowolnych napisów i grafik, w tym np. loga. Warto skorzystać z usług doświadczonych firm, które oferują podobne usługi — im lepszą jakość będzie miał zapach, tym lepiej i dłużej będą myśleć o sponsorze użytkownicy.

Menu