Zapach samochodowy – pachnące gadżety z logo

zawieszki zapachowe z logo

Zapachy

Wśród rozlicznych gadżetów, jakimi promują się firmy pochodzące z rozmaitych branż, na szczególna uwagę zasługują zawieszki reklamowe. Te niepozorne przedmioty posiadają bardzo dużą moc oddziaływania, bowiem stanowią użyteczny gadżet, który z pewnością znajdzie miejsce w samochodzie każdej obdarowanej nim osoby. Umieszczenie na gratisowej zawieszce logotypu własnej marki daję szansę na rozpropagowanie je w niezwykle szerokim zakresie.

zawieszki reklamowe z logo firmy

Kompozycje zapachowe

Zapach odpowiadający profilowi firmy

Zapach samochodowy może przyjmować bardzo różne kształty, jednakże tym, co w największym stopniu decyduje o sposobie ich odbioru jest zapach, jakim zostały nasączone. Aromamarketing, bo tak w fachowym języku jest określana reklama skojarzeniowa, oparta o oddziaływanie zapachem na potencjalnych klientów, jest coraz częściej wykorzystywanym sposobem na przyciągnięcie i przywiązanie do danej marki konsumentów.

Warto w tym momencie zdać sobie sprawę z jednego – nie ma uniwersalnego zapachu, który w jednakowo skuteczny sposób sprawdzi się w przypadku każdej z firm. Z tego też powodu warto przed podjęciem decyzji o sięgnięciu po zapachy w celach reklamowych, zastanowić się nad aromatem, który w najlepszy sposób będzie odpowiadał charakterystyce danej firmy.

Duży wybór zapachów samochodowych

Rynkowa oferta zapachów samochodowych, jakimi nasączane są zawieszki reklamowe, jest bardzo szeroka. Dzięki temu możliwy jest dobór aromatu, który będzie w logiczny sposób kojarzył się z profilem działalności danej firmy. Dane handlowe pokazują, że do najchętniej wybieranych zapachów należą: ew car, zielona herbata, mango, chrupiące jabłko, wanilia, czy też bergamotka z nutą tytoniu.

Decydując się na wybór konkretnego zapachu najlepiej kierować się selekcją negatywną, odrzucając spośród dostępnych aromatów te, które będą niespójne z wizerunkiem, czy też przedmiotem działalności firmy. Warto także, zamawiając partię zawieszek reklamowych, podzielić ją na kilka części o odmiennych zapach. Pozwoli to na obdarowanie jednego klienta kilka razy, poprzez przekazywanie mu odmiennego zapachu.

DOSTĘPNE ZAPACHY:

  • New Car
  • Exclusive car
  • CK-1
  • Cherry
  • Vanille
  • Woody forest
  • Ocean
  • Apple&Cinnamon
  • Green Tea
  • Bergamot&Tobacco
  • Aquarella
  • Lemon
  • Funny Orange
  • Crispy apple
  • Strawberry
  • Bubble gum
  • Mango&Peach